Friday, April 2, 2010

300.000 EUROLUK SARAP VE PINCHIORRI

Fotografi ozellikle ekledim.Cunku bu sisenin degeri 300.000 euro.Yolum is nedeni ile Floransa'daki Pinchiorri Restaurant'ina dustu.Ust uste bir kac yildir  Avrupa'nin en iyi resturantlari arasinda gosteriliyor.Sarap mahseni ise dunyanin en iyi mahsenleri arasinda.Somelier Napoli'li ve yaklasik 30 yildir burada calisiyor.Guler yuzlu , isini cok iyi biliyor.Ortalama en dusuk hesap sarap haric 200 euro.Sarap ile beraber yaklasik 500 euro. Tabii bunun uc siniri yok.Cok eski bir satonun icinde.Toplam 54 kisiye servis yapilabiliyor.Sahibi Italyan esi ise Fransiz.Yemekler ikisinin karisimi.
Beni dusunduren kismi gecede yediklerim ve ictiklerim degil.Beni ilgilendiren tek konu etrafimda bulunan kisilerin kimler oldugu.Somelier'e soruyorum.Bana verdigi cevap enteresan.'' Musterilerimizin cogu Japonlar, Kuzey Avrupa Ulkeleri, Ruslar ve Turkiye'' diye cevapliyor.

Acikcasi Turkiye deyince bir kac gundur dusunuyorum.Acaba kimler diye.???

No comments: